مدیریت زمان استفاده کودکان از رایانه
نوشته شده توسط : زپو

 مدیریت زمان استفاده کودکان از رایانه


http://bayanbox.ir/view/5120104163842215341/HelpLogo.png

این محصول نیاز به کد فعال سازی دارد.
پست الکترونیکی جهت دریافت کد فعالسازی:Tavvafi@gmail.com
شماره تماس:09105363463 و 09351449983
این نرم افزار می تواند از طریق تعریف زمان کار برای کاربران ویندوز محدودیت زمانی لازم برای کودکان را فراهم نماید. ویندوز برای کار با رایانه افراد گوناگون بخشی به نام User Account را پیش بینی کرده است که در بسیاری از ویندوزها(,8,10,XP, Vista, Seven) هنگامی که رایانه را روشن می کنید قابل نمایش هستند، حتی برای هرکس عکسی نیز در نظر گرفته است تا کاربر از طریق عکس مورد علاقه خود آیکن خود را شناسایی کند.این نرم افزار برای اینکه والدین تعیین کنند که چقدر کاربر(فرزندشان) می تواند از رایانه استفاده کند، به آنها کمک می کند.
آمارها نشان می دهند که کودکان جهان استفاده از رایانه شخصی را به تماشای تلوزیون ترجیح می دهند، تحقیقات یک گروه محققان ایتالیایی نشان داده حدود یک سوم کودکان جهان (رده سنی چهار تا چهارده ساله) به رایانه شخصی دسترسی دارند، برخ از پژوهشگران و استادان دانشگاه بر این باورند که زمان استفاده از رایانه برای کودکان باید محدود شود به عقیده آنها استفاده طولانی از رایانه می تواند موجب خستگی، سردرد، چشم درد و اعتیاد کودک به رایانه شود؛ در تایلند سن 3 سالگی را برای آشنایی کودکان با رایانه انتخاب کرده اند، اما استفاده از رایانه در این کشور کنترل شده است. نرم افزارهای مخصوص کودکان باید شامل آموزش رنگ ها، عددها، اشکال و حروف الفبای فارسی و انگلیسی باشد، اما اغلب این نکته مورد توجه قرار نمی گیرد و به عنوان مثال بازی های خشن، جنگی و بزرگسال در اختیار کودکان قرار می گیرد.
این محصول امکان استفاده رایگان برای مدت محدود را دارد، شما می توانید پس از خرید محصول کد فعالسازی برای رایانه ای که در حال استفاده از این نرم افزار بر روی آن هستید دریافت کنید.




خرید و دانلود  مدیریت زمان استفاده کودکان از رایانه






:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: